Wariant SUPER - polecany i najwygodniejszy

Ze Skały pojedzie BEZPŁATNY BUS, który zabierze wszystkich chętnych do Ojcowa.

Odjazd ze Skały godz. 15:45 z przystanku w Rynku (obok Urzędu Miasta).

Powrót z Ojcowa godz. 18:00 odjazd z parkingu w centrum

Wariant 1 - niepolecany, choć najwygodniejszy

Z Rynku w Skale kierować się na Ojców ulicą Olkuską. Na skrzyżowaniu przy Pochylcu (charakterystyczna skała) skręcić w lewo i jechać prosto, aż do centrum Ojcowa. Po drodze warto zatrzymać się przy Boroniówce i Kaplicy na Wodzie.

W sobotnie i niedzielne popołudnie trasa BARDZO ZAKORKOWANA na wysokości Kaplicy.

Opcja 1 - od Kaplicy dojechać na wprost do parkingu w centrum Ojcowa i liczyć na cud, że znajdzie się Wolne Miejsce

Opcja 2 - skręcić w prawo w stronę Złotej Góry i zaparkować na bardzo dużym parkingu leśnym, a następnie zejść w dół do centrum trasą:

a) przez Dolinę Sąspowską (ok 50 min)

b) wzdłuż serpentyn (ok 20 min)

Wariant 2 - spacerkiem ze Skały

W Skale kierować się w lewo za kościołem ulicą Langiewicza w stronę Zespołu Szkół (Gimnazjum i Liceum). Zaparkować tuż przy szkole, Następnie tzw "Drewnianą Drogą" przez las zejść w dół do centrum Ojcowa (ok 30 min) - nie wiadomo tylko, czy zdążą naprawić mostek nad Prądnikiem :(

Wariant 3 - optymalny

Z Krakowa kierować się na Olkusz drogą nr 94. W Jerzmanowicach skręcić w prawo w stronę Ojcowa/Pieskowej Skały i jechać przez Sąspów i Złotą Górę. Zaparkować zgodnie z opcją 2 (zalecana) lub 1 z wariantu 1.

Wariant 4 - bez samochodu

Z krakowskich Bronowic jechać autobusem linii 210 do Czajowic, skąd szlakiem niebieskim dojść do Jaskini Łokietka (ok 30 min), a potem do centrum Ojcowa kolejne 30 min.

Wariant 5 - rowerem

Z Krakowa do Ojcowa przez Korzkiew, doliną Prądnika (ok 1h 15min od granic Krakowa). Rower można zaparkować na tyłach Hotelu pod Łokietkiem